Online retraiteprogramma 2021 - Getijdengemeenschap De Binnenkamer

15 feb 2021 09:10, Online

Pijl naar links Alle agenda-items

Met elkaar optrekken door onderling gesprek van hart tot hart, als tochtgenoten op reis door het leven.

•  Programma met 5x per jaar een week lang een online retraite met een groep van rond de tien deelnemers (deelname te boeken per weekretraite)
  • Ondersteuning door professionele retraitebegeleiders
  • Programma start maandagavond en eindigt zondagavond
  • Elke dag een filmpje van de begeleider met een meditatie en opdracht; je kunt hiermee op je eigen tijd gedurende de dag zelf mee aan de slag
  • 3x per week digitale uitwisseling met de hele groep via Zoom (op maandag-, woensdag- en zondagavond van 20.00 tot ca 21.00 uur)
  • Mogelijkheid tot online meedoen met de gestreamde getijdengebeden van de Binnenkamer (live om 09.30 en 21.30 uur of op je eigen tijd) via Klooster in de Cloud
  • In de getijdengebeden wordt aandacht besteed aan de teksten uit de retraite
  • Uitwisselen gedurende de week via de beveiligde chat of in tweetallen.

Aanmelden en meer informatie via https://www.bidindebinnenkamer.nl/

Deze bijeenkomst is niet georganiseerd door de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

In Online