Kliederkerkprogramma - Dagelijks brood

Pijl naar links Ideeën

Dit kliederkerkprogramma heeft als thema: dagelijks brood. Het bijbelgedeelte die in dit programma centraal staat is Exodus 15 en 16.

Het complete kliederkerkprogramma rondom Exodus 15 en 16 bestaat uit:

Kies activiteiten en verwerkingsvormen uit die het beste passen bij jullie kliederkerk en bedenk er eventueel een aantal zelf! Let op variatie zodat het leuk is voor zowel jongens, meisjes als volwassenen en voor dromers, denkers én doeners.

Praatpapieren

Bij iedere ontdekactiviteit hoort een praatpapier. Op deze praatpapieren vind je een uitleg van de activiteit en gespreksvragen. Je kunt de praatpapieren uitprinten en bij de activiteiten plaatsen, om deelnemers en vrijwilligers te stimuleren met elkaar in gesprek te gaan.

• Wil je het praatpapier kant en klaar gebruiken, gebruik dan het PDF bestand.
  • Wil je het praatpapier aanpassen, kies dan voor de bewerkbare versie.
  • Wil je de praatpapieren zelf maken maar wel wel het format gebruiken, gebruik dan het format.