Predikantendag 2024

21 mei 2024 10:00, Nijkerk

Pijl naar links Alle agenda-items

Een dag vol uitdaging, ontmoeting en inspiratie rond het thema 'Als het spannend wordt...'

Soms is er die mooie spanning, een blijde verwachting, een gevoel van ‘nu gaat het gebeuren!’ Een spanning die energie geeft. Maar er is ook andere spanning. Dan gaan als het ware de alarmbellen af. Spanning kan aanzetten tot voorzichtigheid en het kan een uitdaging zijn om daarbij de wegen tussen alle klippen en obstakels door te vinden. In het werk als predikant kan het soms spannend worden. Hoe ga je daar dan mee om? Bij spanning rond jou als predikant of in de gemeente of in de wereld? De wereld komt - met al haar vragen en dilemma’s - de kerk binnen. Spanningen kunnen ook uitnodigen om te verkennen, te onderzoeken, om contacten te leggen of om stil te worden en pas op de plaats te maken. Met muziek, workshops, pitches, gesprekken en lezingen wordt de Predikantendag 2024 een inspirerende dag vol uitdaging en inspiratie!

Deze bijeenkomst is niet georganiseerd door de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

In Nijkerk