Presentatie en minisymposium Vruchten van de Bron

13 dec 2019 11:00, Joseph Haydn 2a Utrecht

Pijl naar links Alle agenda-items

Boekpresentatie en minisymposium Vruchten van de Bron.

Het eerste exemplaar van Vruchten van de Bron zal uitgever Arjen van Trigt overhandigen aan de auteur, Marius Noorloos, tijdens de presentatie in het Dienstencentrum van de Protestantse Kerk, Joseph Haydn 2a in Utrecht op vrijdag 13 december van 11-13 uur.

Vervolgens zal de auteur tijdens een minisymposium een exemplaar aanbieden aan Anne Mareike Schol, hoofd Bijbelgebruik van het Nederlands Bijbelgenootschap en aan Bert de Jong, directeur van de Internationale Bijbelbond vanwege hun inzet voor vruchtbaar Bijbelgebruik en hun instemming met en steun voor Vruchten van de Bron. Na hun bijdrage en de reactie van Marius Noorloos is er een exemplaar voor Nynke Dijkstra, beleidsmedewerker van de Protestantse Kerk, en voor Jelle de Kok, predikant toeruster van de Protestantse Kerk en voorzitter van de stichting Leven uit de Bron. Ook zij leveren een bijdrage en na de reactie van de auteur is er wellicht nog beperkt gelegenheid voor inbreng van andere aanwezigen.

Verder liggen er Vruchten van de Bron ter inzage en te koop. Dat geldt wellicht ook voor de andere Bronboeken.

Aanmelden

Vanwege de beperkte ruimte is vooraf aanmelding nodig via: promotie@kokboekencentrum.nl Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

In Joseph Haydn 2a Utrecht