Huisstijl Kliederkerk

Pakket huisstijl Kliederkerk

Download het complete pakket met de huisstijl van kliederkerk. In het pakket vind je kliederkerk banners, kliederkerk handen, kliederkerk tekst, iconen 'samen ontekken', 'samen vieren', 'samen eten' en de iconen van de vijf kernwaarden. (Download het zip-bestand. Klik met de rechtermuisknop op het zip-bestand. Klik op 'Alles uitpakken'.)

Download pakket

Format praatpapier

Bij iedere ontdekactiviteit hoort een praatpapier. Op praatpapieren vind je een uitleg van de activiteit en gespreksvragen. Je kunt de praatpapieren uitprinten en bij de activiteiten plaatsen, om deelnemers en vrijwilligers te stimuleren met elkaar in gesprek te gaan.

Download: format praatpapier voorbeeld praatpapier

Kliederkerk banners

Kliederkerk handen

Kliederkerk tekst

Download: transparant 1 transparant 2

Samen ontdekken, samen vieren, samen eten

Download: ontdekken eten

5 kernwaarden kliederkerk

Gastvrij
Bijbel centraal
Met alle leeftijden
Creatief
Vol vreugde vieren

Kliederkerk Kerst achtergrond praatpapieren

Download: Kerst praatpapier blauw Kerst praatpapier rood

Richtlijnen identiteit Protestantse Kerk in Nederland

Op deze pagina vindt u de richtlijnen van de identiteit van de Protestantse Kerk in Nederland. Het brandbook geeft een overzicht van de belangrijkste items en regels in de communicatie van de Protestantse Kerk.