infopagina

Ontwerp je eigen kliederkerkprogramma

Hoe maak je een goed kliederkerkprogramma? Hoe zorg je dat kinderen en volwassenen op een creatieve, leuke en betekenisvolle manier een bijbelverhaal kunnen ontdekken? Met dit ontwerpformat kun je als team zelf aan de slag.

Dit ontwerpformat is een hulpmiddel. Het helpt om vanuit een gezamenlijk geloofsgesprek een leuk en creatief programma te ontwerpen en om samen te ontdekken, samen te vieren en samen te eten. Natuurlijk kan het zijn dat jij als team net iets anders werkt. Pas het gerust aan naar je eigen context.

Wil je samen met andere kliederkerkteams oefenen met het invullen van dit ontwerpformat? Meld je dan aan voor een online voortrekkerstraining voor kliederkerkteams.

Deel je programma

Heeft jouw team aan de hand van dit ontwerpformat een mooi programma gemaakt? Inspireer andere teams! Je kunt je ingevulde document uploaden met onderstaand formulier of mailen naar kliederkerk@protestantsekerk.nl.