Jongerenprijs

Inclusief Wereldverbeteraarsdiner

De Jongerenprijs 2023

Wat een geweldige avond hebben we gehad tijden het Wereldverbeteraarsdiner. In de aftermovie kun je even meegenieten van de gezelligheid en inspiratie.

Benieuwd welke projecten er allemaal meededen met de Jongerenprijs?

Bekijk alle deelnemers van de Jongerenprijs

Wat is de Jongerenprijs?

Fonds Kerk en Wereld gelooft dat jongeren de energie en het talent hebben om de wereld beter te maken. Daarom geven we aan 11 deelnemers een prijs, om hun project voor jongeren te realiseren.

Ben jij een jongere of maak je deel uit van een organisatie die werkt voor, door of met jongeren in de leeftijdsgroep van 12-35 jaar? We dagen je uit om jouw plan in te dienen. Download het deelnemersplan, schrijf jouw plan uit en mail jouw inzending vóór 1 februari 2023.

Wat kun je winnen?

Alle deelnemers krijgen toegang tot het Wereldverbeteraarsdiner op 19 april. Dit is het moment om de andere wereldverbeteraars te ontmoeten, er is inspiratie, muziek en heerlijk eten. Daarnaast krijg je feedback op je plan en hoor je of jij een van de tien deelnemers bent die € 1.000.- heeft gewonnen of de hoofdprijs van € 10.000.-.

Wat zijn de voorwaarden?

Om kans te maken op de Jongerenprijs, zijn er een paar voorwaarden waar het project aan moet voldoen. Lees deze goed, want dan weet je zeker dat je in aanmerking komt voor de prijzen! Het is bijvoorbeeld belangrijk dat het plan aansluit bij een of meer van de drie thema's van fonds Kerk en Wereld:

• Verbinden
  • Christelijk geloof actualiseren of praktiseren
  • Ontmoetingen tussen levensbeschouwingen

Wie beoordeelt jouw plan?