Webinar 'Nieuw Kerkelijk Peil'

Pijl naar links Alle trainingen

Je hebt iets gelezen of gehoord over het diagnose-instrument Nieuw Kerkelijk Peil en je wilt daar meer over weten. Zou dit instrument van betekenis kunnen zijn in het nadenken over de toekomst van je gemeente? Dit webinar helpt je op weg. Het is aan te bevelen om het webinar met meerdere leden van je kerkenraad en/of je gemeente te volgen.

Inhoud en opzet

Het webinar ´Nieuw Kerkelijk Peil´ begint met een schets van het bredere kader van toekomstgericht gemeente-zijn, dat de bedding vormt waarin Nieuw Kerkelijk Peil gebruikt kan worden. Vervolgens wordt de achtergrond, inhoud en opzet van dit diagnose-instrument toegelicht. Deelnemers worden ook zelf aan het werk gezet met behulp van reflectievragen. Ook is er gelegenheid om vragen te stellen over wat gepresenteerd wordt. Het webinar wordt afgerond met een vooruitblik naar mogelijke vervolgstappen.

Aanmelden

vul het formulier hieronder in om je aan te melden. Voor aanvang van de webinar ontvang je een link om in te loggen.

Docenten

Gert Schouten, gemeentebegeleider team Begeleiding, Training & Educatie Gert Schouten, gemeentebegeleider team Begeleiding, Training & Educatie
Jaap van der Giessen, senior begeleider team Begeleiding, Training & Educatie Jaap van der Giessen, senior begeleider team Begeleiding, Training & Educatie
Evelien Vrolijk, trainer en adviseur dienstverlening Evelien Vrolijk, trainer en adviseur dienstverlening
Egbert van der Stouw, medewerker kennisplatform leidinggeven aan verandering Egbert van der Stouw, medewerker kennisplatform leidinggeven aan verandering

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk, 030-8801880 of een email sturen aan info@protestantsekerk.nl.

Bekijk ook