Jaarverslag Kerk en Wereld

Jaarverslag 2022

In het jaar waarin we de coronamaatregelen achter ons lieten, zagen we dat veel projecten weer op gang kwamen.

Dit zorgde voor mooie subsidies en inspirerende terugkoppelingen van succesvolle initiatieven. We nemen je graag mee in een reis door Nederland, van het hoge noorden in Het Nationaal Gevangenismuseum tot in de kelders van Amsterdam.

Kerk en Wereld heeft in 2022 in totaal 26 subsidieaanvragen kunnen honoreren. In het Jaarverslag vind je onder meer een overzicht van deze projecten. Ook maakten we weer een financiële verantwoording.

Volgend jaar ook met jouw project in het Jaarverslag staan? Vraag dan een subsidie aan.